טיפים לפיתוח אפליקצות למובייל

הביקוש הרב לאפליקציות (יישומונים) קיים מכיוון שהשימוש שלהם גדל במערכת האקולוגית העסקית. אנשי עסקים משתמשים ביישומים אלה כדי להקל על ניהול העסק וקידום מוצרים ושירותים.

כאשר מדובר בפיתוח אפליקציות, התהליך עצמו הוא תהליך מסובך הכרוך בתכנון נכון וביצוע בכדי לקבל תוצאות טובות ובזמן. נתן כאן מספר טיפים שמפתח צריך לשקול לפני פיתוח אפליקציות למובייל:

שיחות ועידה ופגישות עם לקוחות: זהו השלב ההתחלתי והחשוב ביותר בתהליך הפיתוח. בשלב זה, צריך לייצר אינטראקציה עם הלקוחות כדי להבין את כל הדרישות לגבי היישום. זהו שלב חיוני מאוד עבור המפתחים כפי שהם צריכים לתכנן את הגישה שלהם, מטודולוגיות, טכנולוגיות ולוחות זמנים.

פיתוח אב טיפוס: לאחר איסוף כל הדרישות של הלקוח, השלב הבא הוא פיתוח גרסת אב טיפוס. בזה, אתה יכול ליצור סקיצה גסה של הפרויקט על דפים או בעזרת כמה כלי wireframe אחרים שיכולים לעזור בשלב זה. ברגע שאתה סיימת לאסוף את כל החלקים, יש לדון על היתרונות והחסרונות של יישום זה ומה כדאיות הפיתוח, כמובן תוך כדי התייעצות ובאישור הלקוח.

נסו לתת הצעות: צעד זה חשוב גם בצעדים קודמים אחרים. זה יעזור לך בבניית אמון בין הלקוח אליך. תוכל גם להציע כמה נקודות משלך שיעזרו בהוספת מהות גדולה וחזקה יותר ליישום. כולנו יודעים שאם אתה רוצה להתבלט בקהל אז כדאי להוסיף מהות לרעיון.

בניית אסטרטגיה: לאחר הבנת הרעיון, הדבר הבא הוא להכין את האסטרטגיה. בשלב זה, אתה צריך לשבת עם המעצבים ,מפתחים ובודקי התוכנה בכדי לדון אסטרטגית הפיתוח.

עיצוב: זה החלק החשוב ביותר בתהליך הפיתוח של היישום, כי אם היישום שלך אינו בעל ממשק טוב כלומר ניווט, המראה והתחושה אז היישום שלך יהיה כישלון.

פיתוח היישום: ברגע שאתה מוכן עם הרעיון והאסטרטגיה, בשלב הבא מגיע תהליך פיתוח היישום. רוב האנשים יעדיפו יישומים שפותחו עבור פלטפורמות מרובות, בהתאם לדרישות הלקוח כמובן. אתה יכול לחלק את תהליך הפיתוח של היישום למספר חלקים ולפזר את העבודה הצוות שלך כדי לעבוד במקביל. המלמה שלנו תהיה להתמש במטודולוגיית Scrum.

בדיקת היישום: זהו גם שלב חשוב בתהליך הפיתוח. בשלב זה עליך לוודא כי היישום שלך פותח ללא באגים. ישנם מספר כלים זמינים לבדיקת היישום אותם ניתן למצוא בקלות ברשת.