יתרונות בולטים של Ionic בכתיבת אפליקציית Cross-Platform

Ionic  הינה SDK על בסיס קוד פתוח,  אשר משמשת לבניית אפליקציות היברידיות בעזרת Angular, PhoneGap ו SASS. SDK  זה נתן למפתחים את המרחב שהיה בעבר חסר בטכנולוגיות פיתוח יישומים חוצה פלטפורמות ליצור ממשקי משתמש פונקציונליים ומורכבים מאוד. היישומים שנבנו באמצעות טכנולוגיה זו יכולים להיות מופצים לחנויות האפליקציות השונות עם מראה ותחושה כאילו האפליקציה פותחהבצורה ייעודית. Ionic  מספקת פונקציות דומות ל iOS UIKit ו- Android UI, אבל מבוססת על HTML 5, היא משתמשת ב  wrappers כמו PhoneFap  או Cordova  בכדי לגרום לחוויה להרגיש כ Native. אנו נציג כעת 4 יתרונות בעבודה עם Ionic בפיתוח אפליקציות למובייל.

 

פלטפורמה עצמאית

 

Ionic  מזהה באופן אוטומטי את ה CSS המובנה של הפלטפורמה כדי לספק את החוויה המקורית. היא מספקת קודים של רכיבי JS, CSS ו- HTML מותאמים לנייד, כך שמפתחים לא צריכים לשכתב קודים לפלטפורמות נפרדות שוב ושוב. כמו כן, שילוב Angular  בונה מבנה חזק שאינו מתפשר על איכות הקוד ומקל על ניהולו.

 

פיתוח יישומים חוצי-פלטפורמות לנייד הוא ריאלי ביותר עבור ארגונים ובנסיבות שבהן יש צורך ביישום לפלטפורמות מרובות בו-זמנית, עם מגבלות זמן קריטיות.  Ionic נותנת למפתחים את החלל להרחיב את היצירתיות שלהם ולא להתפשר על חוויית המשתמש למרות היותה פתרון עם עלויות נמוכות.

 

קוד פתוח

 

היתרונות העיקריים של SDK  קוד פתוח הם שהם בעלות נמוכה אם בכלל ויש להם תמיכה קהילתית חזקה. במקרה של Ionic, יתרון זה הולך צעד נוסף ובעצם Ionic מציעה קודים של HTML מותאמים במיוחד יחד עם HTML, CSS ו JS. לכן, דבר זה עוזר לפיתוח מהיר שכן אין צורך לשכתב קודים. השילוב שלה עם Angular מסייע לבנות רוד בעל מבנה ברור וניהול קל.

 

ממשק המשתמש

 

Ionic  נותנת כברירת מחדל רכיבי CSS ו JS אשר נותנים פקדים בסיסיים בפיתוח יישומים ניידים. יש מספר אפשרויות קלט טופס, הזזה תפריט, רשימות, לחצנים, ניווט, חלונות קופצים, כרטיסיות ועוד. אלמנטים אלה הם פשוטים אבל לא מתפשרים על אלגנטיות ויכולים להיות מותאמים אישית כדי להתאים לבחירת הלקוח. עם זאת האחידות אינה מתפשרת על חווית המשתמש.

 

Angular

 

Ionic מרחיב את Angular ובכך מרחיב תכונות רבות שלה כדי לספק יישומים יצירתיים. ישנם תכונות מובנות רבות של Angular המסייעים ביצירת חווית משתמש יוצאת דופן, ומסגרת יונית להיות תואם באופן מלא עם AngularJS, עושה שימוש בכל התכונות הללו. בהיבטים רבים, יונית מרחיב AngularJS ו מקל על השימוש זוויתי עבור שירותי פיתוח יישומים ניידים.