השירותים שלנו

פיתוח אפליקציות ל iOS ו אנדרואיד

הצטרף לחברת פיתוח אפליקציות מובילה

חברת MyApp הינה חברת פיתוח אפלקציות מהמובילות בשוק, עם יותר מ-50 פרוייקטים מוצלחים באמתחתה. פיתחנו מגוון מוצרי מובייל: החל מאפליקציות B2C ועד למיכון של תהליכים עסקיים לחברות מהמובילות במשק.

צוות הפיתוח של-MyApp מורכב מאנליסטים מיומנים, אנשי UX ומפתחי תוכנה מוכשרים המנוסים בפיתוח אפליקציות לכל הפלטפורמות, iOs, Android או לשתיהן גם יחד. אפליקציות יכולות להיות מפותחות לכל פלטפורמה בנפרד או על-ידי פיתוח cross-platform בעזרת תשתיות כמו Ionic2, PhoneGap או Xamarin

תחומי התמחות עקריים בפיתוח מובייל

איך מתחילים פרויקט פיתוח מוצלח?

תוצאות מהירות

בעולם המהיר והתחרותי שאנו חיים בו, צמצום זמני פיתוח מבלי לגרוע מאיכות המוצר הינה הדרך הנכונה בהשגת המתחרים. הדרך שלנו מדגישה את הצורך בתהליך פיתוח תוכנה מהיר ויעיל שכתוצאה ממנו תקבל את המוצר בזמן הקצר ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר.

שקיפות מלאה

בתור הלקוח, תמיד תהיה מעודכן ובשליטה מלאה במצב הפרוייקט. המשוב שלך הוא קריטי לתוצאה הסופית. על-מנת להבטיח סנכרון מלא בינינו, אנו שולחים דו"ח התקדמות יומי, מנהלים שיחות ועידה, שולחים עדכונים שוטפים במייל ומבצעים פגישות יזומות מול הלקוחות.

איכות מעל הכל

התהליך שלנו מתבסס על בדיקות מתמשכות של המוצר מה שמבטיח שתקלות מתגלות מהר ומתוקנות בשלב מוקדם עוד בשלב הפיתוח. על-מנת להבטיח איכות מירבית, כל תוצר פיתוח נבדק ומחכה למשוב הלקוח אשר מהווה חלק בהמשך בתהליך הפיתוח.

ערך עסקי מוסף

מפתחי המובייל שלנו נוקטים בגישה שבה המרכיבים העסקיים של האפליקציה מפותחים ראשונים. בנוסף, בקשות לשינויים מטופלות מהר וביעילות, מה שמבטיח שהפרוייקט יעמוד בדרישות.

אחריות מקיפה

כדי לפתח כל פרוייטק ברמת סיכון מינימלית, אנו מוסיפים סעיף אחריות בכל חוזה שאנחנו עורכים, מה שמבטיח האפליקציה שלך תסופק במועד ובמסגרת התקציב שהוסכמו. בנוסף אנו נותנים 6 חודשי אחריות בהן אנו נתקן תקלות שהתגלו לאחר מסירת הפרוייקט.