למה לבחור בבדיקות אוטומטיות

בדיקות תוכנה אוטומטיות הן דרך נהדרת לוודא שעדכונים חדשים לא שוברים פונקציונליות קיימת ולא יוצרים תקלות חדשות. בהשוואה ל- בדיקות ידניות , בדיקות אוטומטיות מציעות יתרונות רבים שחוסכים בהוצאות, חוסכות בזמני הפיתוח, משדרגות תהליכי פיתוח ומשפרות בצורה משמעותית את התוצר הסופי.

יתרונות בולטים בבדיקות אוטומציה

היתרונות של MyApp בבדיקות אוטומציה

מומחיות ללא תחרות

 צוות הבדיקות האוטומטיות של MyApp מורכב מכ-20 בודקים מיומנים בעלי 4-5 שנות ניסיון בממוצע. במחלקת האוטומציה שלנו יש שלוש מחלקות נפרדות כאשר כל אחת מתמחה בתחום אחר: Web, API ומובייל

ידע טכנולוגי מעשי נרחב

להישאר מעודכנים בכל החידושים של התעשיה זו המדניות הטכנולוגית שלנו, אנחנו תמיד בוחנים כלים חדשים ומתעדכנים בטכנולוגיות החדשות בשוק על-מנת לשפר את השירותים שאנחנו מציעים. הנסיון המצטבר בצוות שלנו מסתכם בשנים רבות של עבודה מול הטכנולוגיות והתשתיות המובילות במשק.

תשתית האוטומציה של MyApp

אנו מנצלים את הנסיון העשיר שלנו לבנית תשתית אוטומציה משלנו שיכולה להתממשק בקלות וביעילות למערכת הקיימת ולספק תוצאות במהירות.

התשתית שלנו כוללת את הסטנדרטים האחרונים בתעשיה, דרייברים יחודיים ומערכת דוחות מעוצבת ואינפורמטיבית. התשתית שלנו גמישה ופשוטה לאינטגרציה ותחזוקה, דבר שמבטיח שנוכל לגרוע ולהוסיף מודולים לפי הצורך ובכך לבדוק כל מערכת קיימת.

הגדרת תחומי ההתמחות

אז למה דווקא לבחור בנו